Asiakastyytyväisyyskyselyn tulos- vahva luottamus tilitoimistoon

Asiakaskokemus on yksi yrityksemme tärkeimmistä kulmakivistä. Sen vuoksi toteutimmekin hiljattain asiakaskyselyn. Selvitimme, kuinka hyvin olemme onnistuneet vastaamaan asiakkaidemme odotuksiin ja tarpeisiin.

Kyselyn keskiössä oli Net Promoter Score (NPS) -mittari, joka kertoo asiakkaiden halukkuudesta suositella yritystämme eteenpäin. Mittarilla arvioidaan asiakkaan halukkuutta suositella yritystä arvosanalla yhdestä kymmeneen.

Kyselyymme vastanneet asiakkaat arvioivat palvelumme poikkeuksellisen korkealle.  Kaikki arvosanat asettuivat yhdeksän ja kymmenen välille. Tämä merkitsee sitä että, asiakkaamme kokevat saaneensa erinomaista palvelua ja ovat valmiita suosittelemaan meitä muille. Tulos taas vahvistaa, että panostuksemme laatuun, luotettavuuteen ja asiakaskokemukseen näkyy konkreettisesti.

Olemme todella kiitollisia jokaisesta palautteesta. Ne kertovat, että tekemämme työ näkyy ja tuntuu asiakkaille. Tällainen palaute rohkaisee meitä jatkamaan samaan suuntaan ja kehittämään palveluamme entistä paremmaksi.

Asiakkaidemme palautteita

Kyselyssä saimme runsaasti avointa palautetta. Tässä muutamia poimintoja:

”Löysimme AJ-Tilin ystäväni suosittelun kautta ja ehdottomasti tulen suosittelemaan AJ-Tiliä muille. Yhteistyö on ollut alusta asti mutkatonta ja turvallista. Tilitoimistoon on ollut helppo olla yhteydessä ja apu ja neuvot aina selkeitä ja yrittäjän etuja ajavia. Kiitos sujuvasta yhteistyöstä!”

”Kiitos kyselystä. Palvelun puolesta täysikymppi 10.”

”Hyvästä palvelusta kiitollisena,”

”Palvelu on ollut asiantuntevaa, luotettavaa ja aikaansa seuraavaa.”

”Hommat toimii joustavasti ja ajallaan, jatkakaa samaan malliin.”

”Asiakaspalvelu on erinomaista ja asiat sujuvat hyvin ajallaan.”

Nämä palautteet kertovat, että asiakkaamme eivät ainoastaan arvosta lopputulosta, vaan myös sitä, miten palvelu koetaan – lämminhenkisenä, asiantuntevana ja sujuvana!

Kiitos asiakkaillemme

Haluamme kiittää jokaista vastaajaa arvokkaasta palautteesta. NPS-tulos 100 ei ole meille pelkkä numero, vaan ennen kaikkea osoitus siitä, että olemme onnistuneet rakentamaan luottamukseen perustuvan suhteen asiakkaidemme kanssa.

Jatkamme työtä sen eteen, että seuraavassakin kyselyssä voimme todeta saman: asiakkaamme suosittelevat meitä ilolla ja ylpeydellä.

Samankaltaiset artikkelit